al contingut a la navegació Informació de contacte

L'ajuntament estrena nova web L'ajuntament estrena nova web

Amb aquesta nova web el consistori vol facilitar les relacions entre l’ajuntament i els veïns i veïnes, al mateix temps que projectar i difondre la vila a l’exterior

SUBVENCIÓ ATORGADA PER LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA SUBVENCIÓ ATORGADA PER LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA

La Diputació de Lleida, ha atorgat a aquest ajuntament una subvenció per a les obres de la barbacoa que s'ha construït al costat del Local Social de Clariana de Cardener, complimentant els usos amb aquest annex.

La Diputació de Lleida, ha atorgat a aquest ajuntament una subvenció amb el nom "Pla econòmic per a ens locals per arranjament de camins gener 2020 - juny 2021". Amb aquesta subvenció s'han dut a terme diferents actuacions als camins municipals portant a terme la desbrossada anual, reparacions asfàltiques, escampació de grava, senyalització en diferents camins....

SUBVENCIÓ ATORGADA PER INSTITUT D'ESTUDIS ILERDENCS

Atès que aquest ajuntament ha rebut l’atorgament d'una subvenció de l'Institut d’Estudis Ilerdencs pel “Pla econòmic per a ens locals en l’àmbit de la cultura per l’anualitat 2020", s'ha portat a terme recull fotogràfic de tema cultural, realitzant les captures de caire artístic a diferents masies del municipi, a més d'alguns punts d'interès més coneguts, com el Pont de Buidasacs, pantà de Sant Ponç, les esglésies de Sant Sadurní, Santa Àgata, Solé de Joval... El reportatge ha estat dut a terme pel fotògraf Marc Santaeulària.