al contingut a la navegació Informació de contacte

L'ajuntament estrena nova web L'ajuntament estrena nova web

Amb aquesta nova web el consistori vol facilitar les relacions entre l’ajuntament i els veïns i veïnes, al mateix temps que projectar i difondre la vila a l’exterior

SUBVENCIÓ ATORGADA PER L'IEI

S'ha dut a terme un curs de manualitats subvencionat, en part, per l'Institut d'Estudis Ilerdencs per activitats culturals i per l'Ajuntament de Clariana de Cardener. Aquest curs a estat impartit per la professora Núria Bastida i s'han portat a terme diferents tècniques, amb formigó, amb fulloles i "taladradora" de paper, entre altres.

SUBVENCIÓ ATORGADA PER LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA SUBVENCIÓ ATORGADA PER LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA

La Diputació de Lleida, ha atorgat a aquest ajuntament una subvenció per a les obres de la barbacoa que s'ha construït al costat del Local Social de Clariana de Cardener, complimentant els usos amb aquest annex.